یک ثانیه آزگار

یه ثانیه آزگار خالص برایت نبودم ؛ این است دلیل دل آشوبی من ، دریغ از یه ثانیه آزگار توجه ، دریغ
آپلود عکس

......بنده آنی که در بند آنی......

پیام های کوتاه
  • ۲۷ بهمن ۹۴ , ۰۹:۰۸
    هجوم
آخرین نظرات
  • ۷ ارديبهشت ۹۵، ۱۲:۴۲ - خانم خونه
    ممنون
  • ۳۰ فروردين ۹۵، ۰۳:۴۷ - خانم خونه
    ممنون
آپلود عکس

دلم روضه میخواد

سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۱۸ ق.ظ

چقدر خوبه آدم یکی رو داشته باشه که هر وقت دلش روضه خواست دو تا دستشو بزاره رو شونه هات و شروع کنه برات روضه بخونه ، روضه ارباب، روضه مادر،روضه علقمه، روضه امام حسن ، آخه من با روضه بزرگ شدم ، اگه آبرویی برام هست از سر همین روضه هاست ، خدا میدونه من لذتی که از روضه میبرم از هیچی نمیبرم بیشتر دوربریام اکثرا سینه زنی گوش میدن ، منم اهل نوحه گوش کردن هستم اما میمیرم برا روضه ، روضه انسان رو بیدار میکنه ، روضه انسان رو انقلابی میکنه ، اصلا به نظرم بدون روضه کسی نمیتونه خودشو بسازه و سیر سلوک داشته باشه اصل سیر سلوک روضه ست ، اشک روضه آب حیاته ، جان تازه به زتدگی میده امشب برای کاری رفتم بیرون تو ماشین هوس روضه کردم ، حالم حال خوبی بود ، خانم فاطمه زهرا انداخت به دلم که روضه گوش کنم روضه مادر رو گذاشتم  رفتم مدینه...

روضه آدابی داره ، شنیدین میگن میخواید تو نماز حضور قلب داشته باشین باید قبل از نماز خودتون رو آماده کنین روضه هم همینه ، اگه میخوای تو روضه حالت خوب باشه باید از قبل خودتو مهیا کنی، هوس روضه ، عجب هوسیه ، تا باشه از این هوس ها،

خلاصه امشب خانم منت گذاشت سرم ، بی بی جان ممنون

اما واقعا چقدر خوبه آدم یکی رو داشته باشه که هر وقت دلش روضه خواست دو تادستشو بزاره رو شونه هات و شروع کنه برات روضه بخونه ، چقدر خوبه.


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی