یک ثانیه آزگار

یه ثانیه آزگار خالص برایت نبودم ؛ این است دلیل دل آشوبی من ، دریغ از یه ثانیه آزگار توجه ، دریغ
آپلود عکس

......بنده آنی که در بند آنی......

پیام های کوتاه
  • ۲۷ بهمن ۹۴ , ۰۹:۰۸
    هجوم
آخرین نظرات
  • ۷ ارديبهشت ۹۵، ۱۲:۴۲ - خانم خونه
    ممنون
  • ۳۰ فروردين ۹۵، ۰۳:۴۷ - خانم خونه
    ممنون
آپلود عکس

همه خوابیم یکی بیاد بیدارمون کنه

پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۵۸ ق.ظ

شنیدی این روایتی که از یکی از علما رسیده بزار برات بگم

یکی از مردم به یکی از علما میگه که بالاخره فاطمیه کی هست، 75روز یا 95 روز درسته تکلیف ما چیه ؟ این عالم میره شروع میکنه به تحقیق کردن که بالاخره این فاطمیه و ایام شهادت بزرگ بانوی اسلام تاریخ دقیقش چه زمانیه شروع میکنه به خواندن کتب معتبر تاریخی و روایی. نیمه شبی که همینطور مشغول مطالعه و تحقیق بوده مادر این عالم بزرگوار سراسیمه میاد پیش پسرش پسر جان چیکار داری میکنی ؟چطور مادر جان طبق معمول دارم مطالعه میکنم دارم تحقیق میکنم؛ مادر این عالم با یک حالت خاصی میپرسه این چی مطالعه ای که فاطمه زهرا ازش دلگیره تا این رو میگه این عالم متعجب میپرسه : چی مادر ؟ مادر میگه فاطمه زهرا رو تو خواب دیدم خیلی ناراحت بودند گفتم بی بی جان چی شده چرا ناراحتی فرمودند ...(ادامه در ادامه مطلب)...از دست پسر تو برو بهش بگو چیکار داره که شهادت ما کی بوده ما دوست داریم مردم دوبار بیان برای ما گریه کنن این عالم که این رو شنید همه کتابها رو بست گریه کرد برای مادر غریب دوعالم

اما حالا دارن فاطمیه اول رو مسئولین بدجور کمرنگش میکنن همین دیشب که شام غریبان مادرمون فاطمه بود از جلسه که اومدم خونه دخترم تلویزیون رو روشن کرد اتفاقا شبکه نسیم بود دیدم خنده بازار دارن پخش میکنن خیلی تاسف خوردم به خاطر جامعه ای که توش هستم بعد ما نباید انتظار داشته باشیم مشکلات مملکتمون به راحتی حل بشه تو همین شهری که ما هستیم اونقدر که مردم حالو هوای سال جدید دارن حال و هوای فاطمیه ندارن طوری دارن خرید و رفتار میکنن انگار نه انگار سوم فروردین شهادت دختر پیامبرمونه نمیدونم نمیخوام قضاوت کنم اما دارم حسرت میخورم که چرا هنوز که هنوز اهل بیت اینقدر مظلومند البته مردم رو میشه مدیریت کرد مسئولین اون قدر تو این مسائل کوتاه اومدند که دیگه نمیتونن عقب نشینی کنن از امام جمعه گرفته تا سازمان تبلیغات و بقیه مراکز فرهنگی از فرمانداری که توقعی نیست چون این دولت اعتدال خودش رو خوب نشون داده نمیدونم این مظلومیت اهل بیت پیامبر آخرالزمان میخواد تا کی ادامه پیدا کنه یا امام زمان انگار شما هم از ما نا امیدی آقاجان خودتون کاری کنید.

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی