یک ثانیه آزگار

یه ثانیه آزگار خالص برایت نبودم ؛ این است دلیل دل آشوبی من ، دریغ از یه ثانیه آزگار توجه ، دریغ
آپلود عکس

......بنده آنی که در بند آنی......

پیام های کوتاه
  • ۲۷ بهمن ۹۴ , ۰۹:۰۸
    هجوم
آخرین نظرات
  • ۷ ارديبهشت ۹۵، ۱۲:۴۲ - خانم خونه
    ممنون
  • ۳۰ فروردين ۹۵، ۰۳:۴۷ - خانم خونه
    ممنون
آپلود عکس

دوست داشتنت نباید معما باشه!

شنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۹، ۰۴:۱۸ ب.ظ

عشق رمز تکامل:

همه فدای تو، فدای سرت!

داشتم فکر می‌کردم از پسِ معنایِ «بابی انت و امی»، «پدر و مادرم به فدایت»ِ زیارت عاشورا، می‌شود به یک رقتِ قلب بدون ناخالصی رسید. به یک مهربانی بی‌منت. وقتی می‌شود عزیزترین آدم‌ها را فدای سر یک عزیزِ از همه عزیزتر کرد، چرا بدی‌های ریز و درشت را فدا نکرد؟ چرا از سر کوتاهی‌ها و تقصیر آدم‌ها به خاطر این عزیز نگذشت؟

همه‌ی کم‌کاری‌ها، همه‌ی بدی‌ها، همه‌ی اذیت‌ها و آزارهای بی‌مناسبت و با مناسبت، همه‌ی نیش و کنایه‌ی همه‌ی آن‌هایی که دوستشان داشته یا دارم، همه‌‌ی آن‌ها که با تشخیص درست یا غلط، در موردم تصمیمی گرفته‌اند و قضاوتی کرده‌‌اند، بدیِ همه‌ی غریبه‌ها و آشناهای نامهربان فدای سرت،
فدای خوبی‌ات یا ابا عبد الله ...


وقتی نمیتونم یکی رو ببخشم به این فکر میکنم که اونم مثل من امام حسین رو دوست داره حضرت زهرا رو دوست داره پس قطعا امام حسینم اونو دوست داره پس چرا نباید یکی رو که امام حسین دوستش داره رو ببخشم؟! 
آخرسالی همدیگه رو ببخشیم ...
از ته ته ته دلمون ببخشیم و فراموش کنیم
باور کنید خودمون سبک میشیم آروم میشیم
مثل خدا ببخشیم🌱 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۲/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی