یک ثانیه آزگار

یه ثانیه آزگار خالص برایت نبودم ؛ این است دلیل دل آشوبی من ، دریغ از یه ثانیه آزگار توجه ، دریغ
آپلود عکس

......بنده آنی که در بند آنی......

پیام های کوتاه
  • ۲۷ بهمن ۹۴ , ۰۹:۰۸
    هجوم
آخرین نظرات
  • ۷ ارديبهشت ۹۵، ۱۲:۴۲ - خانم خونه
    ممنون
  • ۳۰ فروردين ۹۵، ۰۳:۴۷ - خانم خونه
    ممنون
آپلود عکس

آخه سنگی به این بزرگی و یکنفر!

شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۵۳ ق.ظ

هی به من میگه سنگ بزرگ نشون ... خب مرد حسابی یه کمکی یک دستی برسون که تکونش بدم وایستاده بیرون از گود میگه نه نمیشه نه امکان نداره

این روزا حرف دلم همش همینه آیه آیه یاس رو چندین بار مرور کردم (به لطف دوستان) اما این آیه های امیده که فقط سر زبونم میچرخه

بعد میگه من موندم این جهادی که رهبری میگه یعنی چی بعد من دو تا علامت تعجب بزرگ تو مغزم شروع به رقص میکنه بعد طوری رفتار میکنه که آهای فلانی من حیطه کارم اینه تو کار خودت رو بکن منم کار خودم انگار مساقبست یا اونقدر نیروی انسانی هست که باید تقسیم کار کرد نمیدونم من عوضی میفهمم یا رفقا خیلی ...

اما آخرش به اینجا میرسم که فلانی تو به کارت ایمان داری یانه؟ اگه ایمان داری اخلاص هم قاطیش کن برو جلو کارت رو انجام بده رفقا میان جلو کمکت البته اگه غرورشون بزاره ...

والان هم ایشالله میرم تا آخرش میرم

و تا نفس هست وقت و نیرو رو به لطف خدا میذارم تو این راه چون دشمن بدجور داره دشمنی میکنه شتابی که دشمن داره خیلی خطرناکه باید شتاب گرفت..

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی