یک ثانیه آزگار

یه ثانیه آزگار خالص برایت نبودم ؛ این است دلیل دل آشوبی من ، دریغ از یه ثانیه آزگار توجه ، دریغ
آپلود عکس

......بنده آنی که در بند آنی......

پیام های کوتاه
  • ۲۷ بهمن ۹۴ , ۰۹:۰۸
    هجوم
آخرین نظرات
  • ۷ ارديبهشت ۹۵، ۱۲:۴۲ - خانم خونه
    ممنون
  • ۳۰ فروردين ۹۵، ۰۳:۴۷ - خانم خونه
    ممنون
آپلود عکس

فرصت نداریم

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۳۳ ق.ظ
ساعت یک شب خبر فوت یکی از نزدیکارو بشنوی, باید تا صبح به این فکر کنی که کی نوبت من میشه, واقعا مرگ خیلی نزدیکه خیییلی, بعد با خودت میگی که خب من با این اوضاع و احوال چیکار کنم اون وقته کع بهم میریزی خدا به من فهم بده شعور بده درک بده
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۲

نظرات  (۱)

۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۰۲ مهدی ابوفاطمه
خدا رحمتشون کنه و به شما هم طول عمر همراه با سلامتی و عزت عنایت کنه
اهل تبادل لینک هستید؟
پاسخ:
سلام ممنون از لطفتون
درخدمت شما هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی