یک ثانیه آزگار

یه ثانیه آزگار خالص برایت نبودم ؛ این است دلیل دل آشوبی من ، دریغ از یه ثانیه آزگار توجه ، دریغ
آپلود عکس

......بنده آنی که در بند آنی......

پیام های کوتاه
  • ۲۷ بهمن ۹۴ , ۰۹:۰۸
    هجوم
آخرین نظرات
  • ۷ ارديبهشت ۹۵، ۱۲:۴۲ - خانم خونه
    ممنون
  • ۳۰ فروردين ۹۵، ۰۳:۴۷ - خانم خونه
    ممنون
آپلود عکس

۱۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

4-هر چه لباس تنگ و چسبان و پلاستیکی دارید کنار بگذارید. با این کار برای ترک این عمل گام بسیار بلندی بر داشته اید؛

زیرا این گونه لباس ها خود به خود و ناخواسته انسان را مورد تحریک قرار می دهد.

جسم انسان از محیط و شرایط محیطی تاثیر می گیرد؛ وقتی شما اندام ها ی تناسلی خود را با این لباس ها در معرض تحریک بگذارید، انتظار نداشته باشید که فکر و ذهنتان موفق به ترک این عمل شود.

5-مصرف غذاهای تحریک کننده و گرم مزاج را (فلفل و ادویه جات تند، پیاز، خرما و ...) کاهش بدهید.

این روش هم مانند روش بالا به این خاطر است که ابتدا باید شرایط زمینه ای را برای ترک این عمل آماده کرد و بعد فکر و ذهن و اندیشه را به سمتی سوق داد که موفق به ترک گردد. این کار بیهوده ای است که ما شرایط تحریک کننده را رها کنیم و بگذاریم آن ها به حیات خود ادامه دهند و به دنبال درمان هم باشیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۲۴

 3-تا جایی که ممکن است تنها و همچنین بیکار نباشید.

تنهایی و بیکاری از عواملی هستند که فکر این گناه را به ذهن آدمی می اندازد.

شما وقتی تنها هستید اقدام به استمنا می کنید.

آیا در جمع خانواده، اقوام یا دوستان هم اینکار را می کنید؟ ‌مسلماً نه.

 

انسان وقتی در جمع حاضر است هیچ گاه به فکر انجام این عمل نمی افتد، یا وقتی سرگرم به کاری باشد، افکار جنسی به سراغش نمی آید.

تا وقتی خسته نشدید و خواب به سراغتان نیامده است به بستر نروید، زیرا احتمال هجوم افکار جنسی در زمانی که فرد در بستر است و هنوز به خواب نرفته، زیاد است.

اگر فکرتان به سمت افکار جنسی و شهوت آلود حرکت کرد، باید آن را منحرف کنید و حضور در جمع و اجتماع در این مواقع (هجوم خیالات جنسی) یکی از بهترین روش هاست.

کافی است اراده کنید و تلاش کنید.

پ.ن: هیچگاه با خودتان نگوییید که شیطان نمیتواند ذهن مرا منحرف کند. این اعتماد کامل به خودتان کار دستتان میدهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۰۷

2-ورزش کنید،ورزش کردن به این معنا نیست که مانند یک ورزشکار حرفه ای اقدام به اینکار کنید. همین که هر روز 15 دقیقه بدوید ، یا طناب بزنید هم نوعی ورزش کردن است.

ورزش کردن مقدار زیادی از انرژی های منفی و زاید فرد را از بین می برد.

پ ن :دویدن قبل از خواب میتواند خیلی کمک کننده باشد.


با ورزش از این مشکل و پرتگاه عبور کنید.

وقتی خلبان شهید بابایی از آمریکا فارغ التحصیل شدند، یکی از مسئولان آمریکایی به ایشون می گه که توی پرونده ت چیزی نوشته که برای ما مشکوکه، شما خیلی از شب ها توی حیاط محوطه می دوی و اینکار تو آخر شب معنی نداره از نظر ما ، شهید بابایی هم می گن که :" درست نوشته، گاهی شب ها افکار شهوانی به ذهنم می رسه ، میرم حیاط و اونقدر می دوم که وقتی برمی گردم تو رختخواب از فرط خستگی ، بی حال بخوابم " جالبه که اون مسئول آمریکایی هم از این عمل شهید خوشش میاد و بالاترین نمره قبولی رو بخاطر انسانیت شون بهشون می ده

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۴۷


1-از قرار گرفتن در شرایط محیطی تحریک کننده و انجام کارهایی که باعث تحریک قوای جنسی تان می شود پرهیز کنید که از آن جمله اند :

  • ارتباط دوستانه با نامحرم،

  • دیدن صحنه ها، عکس ها و فیلم های تحریک کننده و مستهجن،

  • خواندن مطالب جنسی و سکسی و تخیل کردن در این زمینه ها،

  • قرار گرفتن در محیطی که صحبت های جنسی رد و بدل می گردد،

  • گوش سپردن به موسیقی های تحریک کننده،

  • نگاه کردن، بازی کردن و دست ورزی اندام تناسلی.

افرادی که معمولاً در ترک این عمل با شکست مواجه می شوند به دلیل این است که شرایط تحریک کننده ای که ذکر شد را از خود دور نمی کنند.

تا فضا مهیا نباشد تمام تلاش های ما بی نتیجه و عقیم خواهد بود.


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۲۷

اولین و مهمترین راهکار

«اجتناب و دوری کردن از هرگونه تحریک مصنوعی»

اگر نوجوانان و جوانان انتظار داشته باشند که هر روز به تماشای سایت های مستهجن بپردازند و یا فیلمهای س ک س ی و تحریک برانگیز نگاه کنند و هر روز وقت پر ارزش خود را صرف مطالعه رمان های عشقی کنند و در کوچه و خیابان با حرص و ولع اندام زنان و دختران را ورانداز کنند، و با این همه باز هیچ گونه آلودگی پیدا نکنند سخت در اشتباهند. (شیطان و نفس انسان در مواقع انجام این کارها به سراغ انسان می آیند و القا میکنند که شما مثلا این فیلم رو نگاه کن این نگاه حرام رو انجام بده ، تو میتوانی که این عادت رو انجام ندهی ، شیطان القا میکنه که با خودت بگو من نگاه میکنم اما سراغ استمنا نمیرم ،این دام شیطانه کم کم شما رو میکشونه سمت گناه )

این گونه «تحریکات مصنوعی» که هیچ گونه ضرورتی هم ندارد، مسیر فکر هر جوانی  را از مسائل اصولی زندگی تغییر میدهد و به سوی مسائل جنسی ،آن هم به صورت حاد و طغیانگر می کشاند.

شب و روز ، آنها را در یک حال اضطراب دائمی عصبی که آثار نامطلوب آن بر تمام وجود آنان سایه خواهد افکند نگه میدارد.

ادامه این تحریکات دائمی بهترین فصول زندگی یعنی دوران نوجوانی و. جوانی را بر باد میدهد و اعصاب جوانان را در هم میکوبد.

دوستان و عزیزان من باید به شدت از این گونه امور بپرهیزید، از دیدن این فیلم ها و مطالعه رمان ها و هر گونه چشم چرانی اجتناب ورزید آرامش فکری خود را بی جهت بر هم نزنید و اعصاب نیرومند خود را با هیجانها  تضعیف نکنید.

 

 ممکن است بپرسید چه کنیم که به سمت این امور نرویم؟

برای موفقیت در این قسمت لازم است سرگرمی های سالم و مناسبی برای اوقات فراغت و بیکاری خود انتخاب کنید و به کمک دوستان خود برنامه های صحیحی برای این اوقات بیکاریتان تنظیم کنید.

این سرگرمی ها ممکن است:

-ورزش های فردی و دسته جمعی

-پیاده روی در هوای آزاد

-پرورش گل در منزل و به طور کلی کارهای کشاورزی

-جمع آوری اشعار

-تهیه کلکسیون های مختلف

-شرکت در مجالس مختلف مذهبی ، علمی، ورزشی

-نوشتن وبلاگ

-...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۵۰

ما به افرادی که می گویند:«بارها تصمیم گرفته ایم و شکسته ایم» صریحا اعلام میکنیم:

شکستن تصمیم به معنای از بین رفتن همه آثار آن تصمیم در وجود انسان نیست.

مثال:

بسیاری از اوقات انسان میکوشد با پای خود از کوهی بالا رود و یا با ماشین از یک سر بالایی تند بگذرد ، دفعه اول و دوم و گاهی دهم عقب گرد میکند و نمی تواند ولی آخرین بار موفق میشود واز آن میگذرد ، این سخن به این معنا نیست که در دفعات اول هیچ کاری انجام نداده بلکه هر دفعه که برای عبور از این راه دشوار اقدام نموده و عقب رفته به طور ناخود آگاه یک مقدار آمادگی آموخته و ذخیره کرده و بالاخره در پایان پیروز شده است.

 

مثالی دیگر:

دانشمندان میگویند برای حفظ یک قطعه شعر یا نثر ممکن است در نخستین بار 5 مرتبه تکرار آن لازم باشد، و پس از مدتی ممکن است فراموش گردد اما برای حفظ آن در دفعه آینده مسلما 5 مرتبه تکرار لازم نیست ممکن است سه مرتبه هم کافی باشد، یعنی رسوبات تصمیم ها و یادگیری های گذشته همواره در روح انسان باقی می ماند.

مسائل مربوط به روان انسان همه از این قبیل است.

 

بنابراین اگر ده بار بلکه بیشتر تصمیم گرفته اید و شکسته اید هم اکنون آماده یک تصمیم قاطع و جدی و آهنین برای ترک هر نوع اعتیاد غلط شوید تمام نیروهای معنوی خود را بسیج کنید و این گفتار پیشوای بزرگ ما علی (علیه السلام) را فراموش نکنید آنجا که میفرمود:

افراد با ایمان همچون کوه سرسخت و با استقامتند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۰۲

1- اولین مطلبی که مبتلایان با بهش توجه کنند اینه که این عادت جنسی با تمام آثار مرگباری که داره قابل معالجه و درمانه، و به گواهی پزشکان و بسیاری از افرادی که آلوده بوده اند اگر از طریق صحیحی وارد شوند مانند هر عادت و اعتیادی به طور حتم برطرف خواهد شد.

قابل توجه این که بیشتر آثاری که این عادت بر جای گذاشته چه جسمی و چه روحی در مدت نسبتا کوتاهی پس از قطع آن برطرف خواهد شد، چون نشاط و نیروی جوانی می تواند بیشتر ضایعات گذشته را جبران نماید(نمیگوییم همه آن را ، بلکه میگوییم بیشتر آن را) .

آن دسته از جوانان مبتلا که از بهبودی خود مایوس و یا در تردیدند سخت در اشتباهند، و همین نا امیدی و تردید بزرگترین مانع و سد راه آنهاست.

بنابراین اولین و لازمترین موضوعی که آنها باید به آن توجه و ایمان داشته باشند همین امکان سریع ترک این عمل زشت و ننگین و رهایی یافتن از بسیاری از عواقب آن است.

پ.ن: عزیزان من پس با ایمان و امیدواری کامل به سمت درمان این عمل زشت و خطرناک حرکت کن و نا امیدی رو بزرگترین مانع خود برای رسیدن به هدف و القای شیطان و نفس اماره بدان. یا علی

 

مهمتر از آنچه تصور شود

2- پزشکان عموما بر این باورند برای ترک هر نوع اعتیاد قبل از هر چیز اراده و تصمیم لازم است، تصمیمی قاطع و جدی و محکم.

ممکن است شما این موضوع را یک موضوع ساده و معمولی تلقی کنید اما ما به شما میگوییم بیش از آنچه تصور میکنید این موضوع مهم و موثر است.

تصمیمی باید گرفت آهنین و خلل ناپذیر.

حتما میدانم در اینجا بعضی از دوستان مبتلا به من ایراد میگیرند که ( ما قادر به تصمیم گرفتن هم نیستیم و نیروی تصمیم از ما سلب شده ، بار ها تصمیم گرفته ایم و باز هم شکسته ایم )!

ما به این ایراد شما کاملا  توجه داریم اما شما هم به پاسخ ما کاملا توجه و دقت کنید:

من از این گونه افراد می پرسم :(آیا هرگز شده در پیش پدر و مادر و برادر ، دبیر یا شخص محترم دیگری آشکارا دست به این کار بزنید؟

حتما خواهید گفت : نه.

می پرسم چرا؟

میگویید آخه چنین کاری شرم آور است!

میگوییم: معنای سخن شما اینه که چون این کار شرم آور است ما تصمیم گرفته ایم در پیش آنها انجام ندهیم!

این موضوع به خوبی ثابت میکند که شما هرگز آن طور که خیال میکنید بی اراده و بی اختیار به سوی این عمل کشانده نمیشوید اگر بی اختیار و بی اراده بودید برای شما حضور این افراد  عدم حضورشان کوچکترین تفاوتی نداشت!

یک روز یک نفر به خدمت امام صادق (ع) عرض نمود : بیچاره فلان کس مبتلا به انحراف جنسی است و از خود هیچ گونه اراده ای ندارد !

حضرت با عصبانیت فرمود: چه میگویی ؟! آیا حاضر است این عمل را جلوی مردم انجام دهد؟!

عرض کردند : نه!

فرمود: پس معلوم میشودبه اراده و اختیار خود اوست...

 

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۳ ، ۱۴:۰۵

میخواهم خون گریه کنم اما قطره اشکی مژگان مرا مرطوب نمیکند.

میخواهم فریاد بکشم اما آه هم از سینه بر نمیخیزد.

میخواهم بیندیشم اما به چه چیز؟ به کدامک بدبختی و نافرجامی؟ مگر مغز اندیشمندی هم در برابر این ناملایمات بر جا میماند؟

بیچاره و تنها و سرگردان، هراسان و بیمناک از آنچه هستم و خواهم بود، متنفر از همه کس و همه چیز و از این محیط آلوده و ننگین!

21 ساله هستم. ده سال تمام از حساس ترین ایام عمرم را تنهای تنها گذراندم، چهره اجتماع مرا فوق العاده رنج می دهد...

نفهمیدم چه شد چند سال قبل که هنگام مطالعه کتابی بی اراده به یک عادت شوم جنسی آشنا شدم، آن موقع گذشت و کسی به من نگفت که جوانی چه دوران حساس و خطر ناکی است!

لبه من عادت کردم و اکنون مریض جسمی هستم و روحم نیز بیمار شده است ، دارم به ورطه جنون پا میگذارم آنقدر ناراحتم که در اندیشه نمیگنجد...

مرا از طول دادن نامه ببخشید این ناله ها از من نیست که به گوش شما میرسد بسیاری از جوانان مثل من بیچاره اند.

ناگفته نماند دو بار دست به خود کشی زدم!!!

اکنون خیلی ضعیف شده ام و مدت کوتاهی است که با کمال معذرت بی اراده از من قطرات...دفع میگردد! اکنون در میان طوفان مرگباری به این سو و آن سو میرومف شاید هم یک سویش نابودی باشد...!

استدعا دارم مرا نجات دهید، خواهش میکنم جوابم را خیلی سریع لطف کنید اگر ممکن است به وسیله پستف حتی اگر در مجله نسل جوان خواستید جواب بدهید.

(س.ب از مشهد)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۴۱

آیا میدانید که هرگونه افراط در امور جنسی حتی از طریق مشروع(ازدواج) نیز ممکن است خطرات فراوانی در بر داشته باشد؟ ولی گذشته از تفاوت های اصولی که میان اشباع طبیعی این غریزه و اشباع از طرق غیر طبیعی وجود دارد، فراهم شدن شرایط اشباع مشروع و طبیعی  آن در همه حال ممکن نیست در حالی که این عادت شوم نیاز به فراهم شدن شرایط خاصی ندارد و لذا به صورت خطر ناکی در زنگی مبتلایان رخنه کرده و ریشه میدواند.

مبتلایان نیز باید بدانند که برای ترک این عادت هیچ موقعی دیر نیست . قبل از هر چیز تصمیم و سپس به کار بستن دقیق دستورهایی که در پست های بعدیذکر خواهد شد لازم است و با انجام این برنامه ترک این عادت مشکل نخواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۳۹

در اینجا گواهی بعضی از پزشکان و محققانی را که سال ها از عمر خود را صرف مطالعه در پیرامون این گونه مسائل کرده اند نقل نموده و سپس تجزیه و تحلیل علل روانی و اجتماعی انحرافات جنسی پرداختهو پس از آن راه مبارزه با این اعتیاد های ننگین را شرح می دهیم.

یکی از پزشکان معروف در کتاب خود که درباره زیان های عادت ننگین استمناء نوشته، مشاهدات جمعی از پزشکان را به این شرح نقل میکند:

(هوفمان) میگوید: «جوانی را دیدم که 15 سالگی گرفتار این اعتیاد شوم شده بود و تا سن 23 سالگی آن را ادامه داده بود.

او چنان دچار ضعف قوای جسمانی گردید که هنگامی که میخواست کتابی را بخواند چشمهایش سیاهی رفته سرش درد می گرفت، حالتی شبیه سرسام به او دست داده بود، مانند افراد مست دچار سرگیجه شده بود ، حدقه های چشم او بیش از حد معمولی گشاد و باز شده.

 

مشاهدات دکتر هوچین سون ثابت میکند عموم ناراحتی های مربوط به دستگاه تناسلی از آثار این عادت زشت است.

نویسنده مزبور اضافه میکند:

نخستین نتیجه عادت به این کار شنیع این است که قوت و شفافیت چشم ها زایل میگردد، صورت رنگ اصلی خود را از دست می دهد و پژمرده می شود.

نقصان حافظه، خرابی اشتها، مشکل شدن هضم، تنگی نفس، تغییر اخلاق و مزاج به طور غیر قابل توضیح ، غم و کدورت، گوشه گیری و تنهایی از نتایج شوم ابتلای به این انحراف جنسی است.

او سپس از قول یکی از نویسندگان نقل میکند که :

جوانی را میشناختم که که مبتلا به این عادت شوم بود او گرفتار یکی از بیماری های تب دار شد در روز ششم بیماری که کاملا ضعیف شده بود باز نتوانست دست از عمل خود بردارد لذا مرگ با تمام وحشت خود بر اوظاهر گشت و او را در کام خود کشید!

زیان های این عادت شوم بیش از آن است که در این مختصر شرح داده شود....

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۱۵

جوانی هستم 17 ساله و محصل دبیرستان که در تمام دوران ابتدایی شاگرد ممتاز بودم.ولی به عللی که خودتان خیلی خوب می دانید به محض رسیدن به دوران پر آشوب بلوغ به یک دام افتادم.

البته این منحصر به من نیست عده ای از همسالان من نیز به این دام افتاده اند.

در کلاس اول دبیرستان مبتلا به یک نوع انحراف شدم در عرض این چند سال مقدار فراوانی از قوای فکری خود را از دست داده ام .

ده ها بار توبه کردم ولی روز به روز ضعف نفس من زیاد تر شده.

اکنون به طوری که خودم حس میکنم قسمت های عمده بدن من یعنی قلب و اعصابم دچار خلل شده، و بدتر از همه اراده ام را نیز به مقدار زیادی از دست داده ام، دائما احساس حقارت میکنم، خیلی کم حرف میزنم ، ورزش نمیتوانم بکنم و حتی به مهمانی های خانوادگی نیز نمیرم!...

به خوبی می دانم که آینده خوبی نخواهم داشت .. این قدر بی اراده شده ام که ترک این عمل خطرناک برایم کاری مشکل شده است...

علت چیست؟

علت این است که جامعه پر از فساد شده است فیلم ها منحرف کننده و س ک س ی  تنها سر گرمی ماست و گناه خیلی دم دستی شده است.

مرا راهنمایی کنید. به من بگویید چطور می توانم از این درد کشنده خلاص شوم؟!....

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۴۲

... مشکلی که من از آن رنج میبرم و نزدیک است مرا هلاک کند در مورد امور جنسی و تمایلاتیه که براتون توضیح میدم..

جوانی هستم 23 ساله و محصل، از روزی که پا به دوران بلوغ گذاشتم به خاطر نداشتن تربیت درست و مراقبت نکردن و بی اطلاعیبه یک نوع انحراف جنسی مبتلا شده ام و بد بختانه هفت سال اون رو ادامه دادم!

اکنون به این بلای خانمان سوز مبتلا هستم و هر چه در ترک آن سعی کردم نتیجه ای نگرفتم، ضرر های این کار رو علاوه بر اینکه خودم مطالعه کردم در بدن خود نیز دیده ام: چشمم ضعیف شده، ضعف اعصاب، کم خونی، لرزش بدن، لاغری و پژمردگی منو بیچاره کرده!!

استعداد خوبی داشتم و تحصیل میکردم اما اکنون استعدادم کم شده و مطالب رو درست درک نمیکنم

(پ.ن:پیامبر گرامی اسلام می‌فرماید: «هر گناهی را انجام دهید یک قطعه‌ای از عقل شما کم می‌شود؛ مَن قارَفَ ذَنباً فارَقَهُ عَقلٌ لا یَرجِعُ إلَیهِ أبداً»(میزان‌الحکمه/حدیث6751))

ادامه نامه....

اما با فشار و سختی به تحصیل ادامه می دهم...

وقتی قلم به دست میگیرم قدررت نوشتن ندارم، ناچار قلم را بر زمین می ذارم تا کمی دستم قدرت پیدا کند!

ایمان ضعیفیم و وجدانم دست به دست هم داده و مرا سرزنش مکنند.

ناچار در گوشه ای مینشینم و تا میتوانم گریه میکنم خلاصه بیچاره و بدبختم و دادرسی ندارم!!...

شاید مایل باشید بدانید چرا با اینکه ضرر های آن را مشاهده میکنم این کار را ترک نمیکنم؟!!!

در جواب میگویم امروز ترک این کار ( تقریبا) از نظر من محال است. هنگام تحریک شدن، اراده از من سلب میشود بعد که به خود میایم کارم گریه است!...

گاهی به خدا التماس میکنم و به درگاه  امامان متوسل میشم اما هر چه التماس میکنم کمتر نتیجه میگیرم.

گاهی با خود فکر میکنم مگر خدا و ائمه اطهار به افراد نا پاکی چون من توجه دارن؟!!!

چه کسی باید به من کمک کنه در صورتی که به نزدیک ترین کسانم هم نمی توانم درد دل کنم.

کاسه صبرم لبریز ، و جانم به لب رسیده، به من رحم کنید و راه نجاتی به من معرفی کنید اگر دستور طبی در نظر دارید به من اطلاع دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۵۴

همانطور که هممون میدونیم تعداد قربانیان در این راه کم نیست ، کسانی که پس از بیداری از این خواب سنگین خود دردناک ترین تاسف و پشیمانی رو بر روح خودشون احساس میکنن .

و زیادند کسانی که با آثار شوم این عدم رهبری صحیحشون تا پایان عمر دست در گریبانن!!!

شاهد این صحبتهای من نامه های فراوانیه که از عده ای از قربانیان به دست ما رسیده که میتونه پرده از گوشه ای از این راز وحشتناک برداره و ما رو هم بیدار کنه!!!

این نامه ها شامل اسرار ناگفتنی وقایع دردناک  و بهت آوریه که نویسندگان آنها همه طلب کمک کردن و راه چاره خواستن!!!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۳۶

میدانیم نوجوانی و جوانی دوران بحران غرائز مخصوصا(غریزه جنسی) است.

عزیزان من !!!

این غریزه  اگه به صورت صحیحی رهبری نشه خرد کننده ترین ضربه رو بر پایه خوشبختی و سعادت میزنه و سرنوشت انسان رو به کلی دگرگون میکنه!  نیرو های خلاق که هنوز نشکفته پرپر میشن و نبوغ و ابتکار از بین میره!

من میخوام در چندین پست نامه هایی که برخی از جوانان و نوجوانان در این مورد نوشتن و درد دل کردن و راهکارهایی که حضرت آیة الله مکارم شیرازی در کتاب (مشکلات جنسی جوانان ) بیان فررمودند رو بزارم .

از عزیزانی که وقت میزارن تا خلاصه ی این کتاب رو اینجا مطالعه کنند خواهش دارم با نظراتشون من و بقیه دوستان رو راهنمایی کنن ممنونم...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۱۹
ای سوره ی نامت تفسیر اعطینا
 زهراترین زینب زینب ترین زهرا
خیر کثیر تو آئینه کوثر نامت
سرآغاز تفسیر خوبی ها
روشنتر از نوری در نور مستوری
پیداترین پنهان پنهان ترین پیدا
ماه مقیم قم خورشید بیت النور
در سایه سار توست سرتاسر دنیا
وقتی که معصومان معصومه ات خواندند
در وصف تو لال است شعر و شعور ما
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۳ ، ۰۸:۰۸

دیشب و امروز عجیب دلم هوای حرم شمس الشموس رو کردهاین روزا که تو دهه کرامت هستیم خواسته ام یه زیارت آقاست یا امام رضا همین هفته من رو بطلب بیام پابوسی یا امام رضا میدونید دلم خیای هواتون رو کرده هوای یک زیارت جامعه پایین پا و دو رکعت نماز زیارت بالای سر...

..



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۳ ، ۰۶:۳۶

سید سجاد موسوی همراه این روزای من عزیزی که منو یاد خدا میندازه و آقا مسعود هادیانفر که ایشونم از عزیزان بندست و خیلی بهشون ارادت دارم خدا این عزیزان رو برای امام زمان حفظ کنه

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۳ ، ۰۶:۲۷