یک ثانیه آزگار

یه ثانیه آزگار خالص برایت نبودم ؛ این است دلیل دل آشوبی من ، دریغ از یه ثانیه آزگار توجه ، دریغ
آپلود عکس

......بنده آنی که در بند آنی......

پیام های کوتاه
  • ۲۷ بهمن ۹۴ , ۰۹:۰۸
    هجوم
آخرین نظرات
  • ۷ ارديبهشت ۹۵، ۱۲:۴۲ - خانم خونه
    ممنون
  • ۳۰ فروردين ۹۵، ۰۳:۴۷ - خانم خونه
    ممنون
آپلود عکس

فریاد های درد آلودی که از هر سو بلند است!

چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۱۹ ق.ظ

میدانیم نوجوانی و جوانی دوران بحران غرائز مخصوصا(غریزه جنسی) است.

عزیزان من !!!

این غریزه  اگه به صورت صحیحی رهبری نشه خرد کننده ترین ضربه رو بر پایه خوشبختی و سعادت میزنه و سرنوشت انسان رو به کلی دگرگون میکنه!  نیرو های خلاق که هنوز نشکفته پرپر میشن و نبوغ و ابتکار از بین میره!

من میخوام در چندین پست نامه هایی که برخی از جوانان و نوجوانان در این مورد نوشتن و درد دل کردن و راهکارهایی که حضرت آیة الله مکارم شیرازی در کتاب (مشکلات جنسی جوانان ) بیان فررمودند رو بزارم .

از عزیزانی که وقت میزارن تا خلاصه ی این کتاب رو اینجا مطالعه کنند خواهش دارم با نظراتشون من و بقیه دوستان رو راهنمایی کنن ممنونم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی