یک ثانیه آزگار

یه ثانیه آزگار خالص برایت نبودم ؛ این است دلیل دل آشوبی من ، دریغ از یه ثانیه آزگار توجه ، دریغ
آپلود عکس

......بنده آنی که در بند آنی......

پیام های کوتاه
  • ۲۷ بهمن ۹۴ , ۰۹:۰۸
    هجوم
آخرین نظرات
  • ۷ ارديبهشت ۹۵، ۱۲:۴۲ - خانم خونه
    ممنون
  • ۳۰ فروردين ۹۵، ۰۳:۴۷ - خانم خونه
    ممنون
آپلود عکس

یمن تنها نیست!

يكشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۴۴ ب.ظ

تجاوز، جنگ، حمله هوایی، کشتار غیر نظامیان این کلمات چقدر عادی به نظر میایند انگار یک امر طبیعی مثل رعد و برق است انگار بار طبع انسان سرشته شده و دیگر کمتر کسی هست که از این کلمات تعجب کند انگار مردم جهان فقط غرق خواسته های خودشان شده اند که با شنیدن این کلمات مشمئز کننده حرکتی نمیکنند و کاری انجام نمیدهند دریغ از یک اعتراض دریغ از یک حرکت موثر.

و امروز نوبت مردم مظلوم یمن شده که به اسم این ملت کلمات بالا رو در اخبار اعلام کنند مردم یمنی که اکثرا شیعه هستند و بیشتر انسان از این ناراحت میشود که چندین کشور با یک کشور، عربستان و آمریکا و مصر و اردن و سودان و ترکیه و کشور های حاشیه خلیج فارس و دیگر همدستان .

اما هر جا نیروی مردمی باشد بگذار تمام عالم باشد انصارالله نیروی بسیج مردمی یمن که در کنار ارتش به دفاع پرداخته تا الان خوب مقاومت کردن و حتی تونستن پیشروی کنن .

(«جایی می خواندم که یمنی ها نقش پررنگی را در قیام حضرت موعود ایفا خواهند کرد. به گمانم بهترین جهاد اکنون در یمن است! جنگ مستقیم و بدون واسطه (داعش) با وارثان ابوسفیان و دوشادوش یاران آخرالزمانی حضرت آفتاب… به نظر شما برای یمن در حال حاضر چه باید کرد؟ تجمعی، تعرضی، فریادی، پوستری … چه باید کرد؟!......»برگرفته از سایت دوئل)

بیاین با هم برای مردم مظلوم یمن دعا کنیم و از خدا بخواهیم که ظهور آقا امام زمان رو برسونه تا عالم از دست این جنایتکارا از آمریکا گرفته تا وهابیت و از اسرائیل گرفته تا داعش و القاعده نجات کامل پیدا کنه .

به امید فرج آقامون امام زمان (عج)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۹

نظرات  (۲)

امروز شنیدیم که بالاخره آتش بس کردن
خدا ان شاالله مزد این مقاومت جانانه مردم یمن رو عطاکنه و این مردم مسلمون رو برگرگ های سعودی پیروز کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی