یک ثانیه آزگار

یه ثانیه آزگار خالص برایت نبودم ؛ این است دلیل دل آشوبی من ، دریغ از یه ثانیه آزگار توجه ، دریغ
آپلود عکس

......بنده آنی که در بند آنی......

پیام های کوتاه
  • ۲۷ بهمن ۹۴ , ۰۹:۰۸
    هجوم
آخرین نظرات
  • ۷ ارديبهشت ۹۵، ۱۲:۴۲ - خانم خونه
    ممنون
  • ۳۰ فروردين ۹۵، ۰۳:۴۷ - خانم خونه
    ممنون
آپلود عکس

نامه اول...

چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۵۴ ق.ظ

... مشکلی که من از آن رنج میبرم و نزدیک است مرا هلاک کند در مورد امور جنسی و تمایلاتیه که براتون توضیح میدم..

جوانی هستم 23 ساله و محصل، از روزی که پا به دوران بلوغ گذاشتم به خاطر نداشتن تربیت درست و مراقبت نکردن و بی اطلاعیبه یک نوع انحراف جنسی مبتلا شده ام و بد بختانه هفت سال اون رو ادامه دادم!

اکنون به این بلای خانمان سوز مبتلا هستم و هر چه در ترک آن سعی کردم نتیجه ای نگرفتم، ضرر های این کار رو علاوه بر اینکه خودم مطالعه کردم در بدن خود نیز دیده ام: چشمم ضعیف شده، ضعف اعصاب، کم خونی، لرزش بدن، لاغری و پژمردگی منو بیچاره کرده!!

استعداد خوبی داشتم و تحصیل میکردم اما اکنون استعدادم کم شده و مطالب رو درست درک نمیکنم

(پ.ن:پیامبر گرامی اسلام می‌فرماید: «هر گناهی را انجام دهید یک قطعه‌ای از عقل شما کم می‌شود؛ مَن قارَفَ ذَنباً فارَقَهُ عَقلٌ لا یَرجِعُ إلَیهِ أبداً»(میزان‌الحکمه/حدیث6751))

ادامه نامه....

اما با فشار و سختی به تحصیل ادامه می دهم...

وقتی قلم به دست میگیرم قدررت نوشتن ندارم، ناچار قلم را بر زمین می ذارم تا کمی دستم قدرت پیدا کند!

ایمان ضعیفیم و وجدانم دست به دست هم داده و مرا سرزنش مکنند.

ناچار در گوشه ای مینشینم و تا میتوانم گریه میکنم خلاصه بیچاره و بدبختم و دادرسی ندارم!!...

شاید مایل باشید بدانید چرا با اینکه ضرر های آن را مشاهده میکنم این کار را ترک نمیکنم؟!!!

در جواب میگویم امروز ترک این کار ( تقریبا) از نظر من محال است. هنگام تحریک شدن، اراده از من سلب میشود بعد که به خود میایم کارم گریه است!...

گاهی به خدا التماس میکنم و به درگاه  امامان متوسل میشم اما هر چه التماس میکنم کمتر نتیجه میگیرم.

گاهی با خود فکر میکنم مگر خدا و ائمه اطهار به افراد نا پاکی چون من توجه دارن؟!!!

چه کسی باید به من کمک کنه در صورتی که به نزدیک ترین کسانم هم نمی توانم درد دل کنم.

کاسه صبرم لبریز ، و جانم به لب رسیده، به من رحم کنید و راه نجاتی به من معرفی کنید اگر دستور طبی در نظر دارید به من اطلاع دهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی