یک ثانیه آزگار

یه ثانیه آزگار خالص برایت نبودم ؛ این است دلیل دل آشوبی من ، دریغ از یه ثانیه آزگار توجه ، دریغ
آپلود عکس

......بنده آنی که در بند آنی......

پیام های کوتاه
  • ۲۷ بهمن ۹۴ , ۰۹:۰۸
    هجوم
آخرین نظرات
  • ۷ ارديبهشت ۹۵، ۱۲:۴۲ - خانم خونه
    ممنون
  • ۳۰ فروردين ۹۵، ۰۳:۴۷ - خانم خونه
    ممنون
آپلود عکس

مصلا

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۲:۲۶ ب.ظ

اسفرانیوز:

مدیر اجرایی طرح ساخت مصلای اسفراین گفت: تاکنون برای ساخت مصلای جدید این شهرستان افزون بر        ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
این اعتبار برای پی ریزی مصلی که در زمینی به مساحت چهار هکتار و با زیربنای ۱۲ هزار و ۹۰۰ مترمربع در چهار طبقه اجرا می شود، هزینه شده است.

وی از این طرح به عنوان بزرگ ترین سازه اسلامی – ایرانی شرق کشور یاد کرد و گفت: برای ساخت این طرح افزون بر ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

***************

مسئولین شهر در اوایل که نسبت به مکان انتخاب شده برای مصلی اعتراض شده بود (مکان انتخاب شده در کنار بیمارستان امام خمینی ره اسفراین است و اعتراض به خاطر مزاحمت برای بیماران بود) میفرمودند که اتفاقا صدای راز و نیاز به گوش بیماران برسد موجب شفای ایشان خواهد شد. اما هم اکنون نظرشان تغییر کرده است و به قول خودشان مکانی را از قبل به آن چشم داشته اند که در این هفته در نماز جمعه فرمودند شاید آتش گرفتن این مجسمه بلال خیر بوده و ما هم قصد دارم مصلی شهر اسفراین رو در همانجا بنا کنیم البته با موافقت شهردار و شورای محترم شهر .

صحبت بنده اینجاست هزینه هایی که تاکنون برای زمین های مصلا شده است (یک زمین در بلوار کشاورز که غصبی از کار درآمد و زمین کنار بیمارستان)با توجه به تپه بودن آنها کلی هزینه برای شهر داشته است یک میلیارد فقط هزینه تاکنون زمین کنار بیمارستان شده است اما هنوز که هنوز است مردم این شهر مصلایی ندارند و این هزینه ها چرا باید صرف بی تدبیری های بعضی مسئولان شهر بشود وچرا بودجه های شهر باید به این وضع از بین برود .

صاف کردن همین کوهی که مجسمه بلال روی آن بود هزینه های زیادی رو در بر خواهد داشت و بعد باز به این نتیجه خواهند رسید که مصلی کنار شهر بازی صلاح نخواهد بود .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی