یک ثانیه آزگار

یه ثانیه آزگار خالص برایت نبودم ؛ این است دلیل دل آشوبی من ، دریغ از یه ثانیه آزگار توجه ، دریغ
آپلود عکس

......بنده آنی که در بند آنی......

پیام های کوتاه
  • ۲۷ بهمن ۹۴ , ۰۹:۰۸
    هجوم
آخرین نظرات
  • ۷ ارديبهشت ۹۵، ۱۲:۴۲ - خانم خونه
    ممنون
  • ۳۰ فروردين ۹۵، ۰۳:۴۷ - خانم خونه
    ممنون
آپلود عکس

چه بگویم؟! به خدا از تو سرودن سخت است

سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۵۱ ق.ظ

سروده سید حمید رضا برقعی شاعر اهل بیت ع در وصف عقیلة العرب ؛ زینب کبری سلام الله علیها به مناسبت سالروز میلاد این بانوی بزرگوار ، پرچمدار صبر و استقامت ، سنگر نشین میدان عفاف و عصمت ، بلندگوی امامت و نبوت ، نگهبان شهادت و خون شهدا گل سرسبد دامن فاطمه ی زهرا(س) ، نماینده صفات علی مرتضی ، مفتخر به نامگذاری پیغمبر خدا از جانب خدا تقدیم به آخرین حجت خدا

گفتم از کوه بگویم قدمم میلرزد

از تو دم میزنم اما قلمم میلرزد

....

هیبت نام تو یک عمر تکانم داده ست

پی نبردیم به یکتایی نامت زینب

من در ادراک شکوه تو سرم میسوزد

جبرئیلم همه بال و پرم میسوزد

من در اعماق خیالم چه بگویم از تو

من در این مرحله لالم چه بگویم از تو

چه بگویم؟!به خدا از تو سرودن سخت است

هم علی بودن و هم فاطمه بودن سخت است

چه بگویم که خداوند روایتگر توست

تار و پود همه افلاک نخ معجر توست

روبه روی تو که قرآن خدا وا میشد

لب آیات به تفسیر شما وا می شد

آمدی تا که فقط زینت مولا باشی

تا پس از فاطمه صدیقه صغری باشی

آمدی شمس و قمر پیش تو سوسو بزنند

تا که مردان جهان پیش تو زانو بزنند

چشم وا کردی و دنیای علی زیبا شد

باز تکرار همان سوره اعطینا شد

عشق عالم به تو از بوسه مکرر می گفت

به گمانم به تو آرام پیمبر میگفت:

بی تو دنیای من از شور شرر خالی بود

جای تو زیر عبایم چقدر خالی بود

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی