یک ثانیه آزگار

یه ثانیه آزگار خالص برایت نبودم ؛ این است دلیل دل آشوبی من ، دریغ از یه ثانیه آزگار توجه ، دریغ
آپلود عکس

......بنده آنی که در بند آنی......

پیام های کوتاه
  • ۲۷ بهمن ۹۴ , ۰۹:۰۸
    هجوم
آخرین نظرات
  • ۷ ارديبهشت ۹۵، ۱۲:۴۲ - خانم خونه
    ممنون
  • ۳۰ فروردين ۹۵، ۰۳:۴۷ - خانم خونه
    ممنون
آپلود عکس

تغییرات چرا؟

شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۴۷ ب.ظ

دیروز شهر تاریخی دامغان بودم تجربه ای جالبی بود یک دوره کارگاه آموزشی وبلاگ نویسی خب لازم بود غیر از اون هم آشنا شدن با عزیزانی که از استانهای قم و مرکزی و مازندران و خراسان رضوی اومده بودند خالی از لطف نبود، من بیشتر از خود جشنواره از خوابگاه که حاشیه جشنواره بود بیشتر استفاده کردم البته بماند که کارگاه آموزشی با حضور استاد عزیز فضل الله نژاد خیلی نگاهم رو به وبلاگ و اینترنت عوض کرد .

خب شاید دلیل تغییرات رو متوجه شدید دقیقا تاثیر کلاس آموزشیه، اساسا برای سلامتی و عافیت باید جراحی کرد خب اینم یه جور جراحیه دیگه.

ایشالله نظرتون رو در مورد تغییرات بدید البته انتظار زیاد ندارم که تعریف کنید اما سعی کردم اصول رو رعایت کنم دور از شلوغی ها و رنگ و به رنگ ها.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی