یک ثانیه آزگار

یه ثانیه آزگار خالص برایت نبودم ؛ این است دلیل دل آشوبی من ، دریغ از یه ثانیه آزگار توجه ، دریغ
آپلود عکس

......بنده آنی که در بند آنی......

پیام های کوتاه
  • ۲۷ بهمن ۹۴ , ۰۹:۰۸
    هجوم
آخرین نظرات
  • ۷ ارديبهشت ۹۵، ۱۲:۴۲ - خانم خونه
    ممنون
  • ۳۰ فروردين ۹۵، ۰۳:۴۷ - خانم خونه
    ممنون
آپلود عکس

اون طور که تو فکر میکنی نیست!!

سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۱۹ ب.ظ

مردی به خانومش گفت برو پیش فاطمه (س) ودرباره من ازش بپرس که من شیعه شما هستم یا نه؟

این خانم رفت پیش بی بی دوعالم زهرای اطهر و این سوال رو پرسید حضرت به این خانم فرمودند... برو به شوهرت بگو اگر اون چیزایی که ما امر کردیم عمل کنه و از اون چیزایی که نهی اش کردیم دوری کنه شیعه ماست وگرنه نه!

این خانم رفت پیش شوهرش جواب زهرای اطهر رو رساند شوهرش زد پشت دستش گفت وای بر من!

په کسی هست که گناه نکنه اصلا انسان ممکن الخطاست پس من جهنمی ام.

خب این زن که دید شوهرش خیلی بی تابه خیلی داره اذیت میشه رفت پیش دختر رسول خدا و صحبت های شوهرش رو برای بی بی رسوند.

خانم فاطمه زهرا فرمودند برو به شوهرت بگو

اون طور که تو فکر میکنی نیست!!!

شیعیان ما از بهترین افراد اهل بهشتند یعنی چی اونوقت، یعنی هرکس مارو دوست داشته باشه دوستان مارو هم دوست داشته باشه با دشمن ما دشمن باشه اما اگر مخالفت با امرو نهی ما کنه شیعه ما نیست گرچه به بهشت هم میره اما قبلش برای اینکه گناهاش پاک بشه یک سری بلاها و سختی ها در عرصه قیامت و یا ورود به طبقه بالای جهنم عذاب میشه بعد ما به خاطر این محبتشان نجاتش میدیم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی