یک ثانیه آزگار

یه ثانیه آزگار خالص برایت نبودم ؛ این است دلیل دل آشوبی من ، دریغ از یه ثانیه آزگار توجه ، دریغ
آپلود عکس

......بنده آنی که در بند آنی......

پیام های کوتاه
  • ۲۷ بهمن ۹۴ , ۰۹:۰۸
    هجوم
آخرین نظرات
  • ۷ ارديبهشت ۹۵، ۱۲:۴۲ - خانم خونه
    ممنون
  • ۳۰ فروردين ۹۵، ۰۳:۴۷ - خانم خونه
    ممنون
آپلود عکس

بهترین سرگرمی من

سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۰۹ ق.ظ

چند روزی بود که به فکر سرگرمی بودم ، اومدم با خودم فکر کردم برای یک انسان چه چیزی میتونه بهترین سرگرمی باشه، یک سرگرمی که عمومی باشه  و بشه به همه معرفی کرد و یک الگو معرفی کرد ؛ به نظر شما شدنیه؟

من خوشبختانه به نتیجه رسیدم یک چیزی که همه با اون سرگرم میشن معماست .اما طرح این معما مشکل بزرگی برای ایجاد این سرگرمیه!

تا به این مطلب رسیدم که :

در اطراف ما هیچ پدیده ای نیست که نکته و پیامی برای ما نداشته باشه،تمام اتفاقات و صحنه هایی که ما در اونها زندگی میکنیم یک طراحیه، طراحی طراح عالم هستی که نه بی حکمت طراحی شده و نه بی دلیل برداشته شده.

بهترین سرگرمی انسان کشف معمای حکمت اتفاقها و صحنه ها ودرک نکته ها و پیامهای پدیده هاست.


 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۶

نظرات  (۱)

مثه همیشه عالیه ایول بارک الله
پاسخ:
نظر لطفطونه ایشالله اهل عمل باشیم هممون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی