یک ثانیه آزگار

یه ثانیه آزگار خالص برایت نبودم ؛ این است دلیل دل آشوبی من ، دریغ از یه ثانیه آزگار توجه ، دریغ
آپلود عکس

......بنده آنی که در بند آنی......

پیام های کوتاه
  • ۲۷ بهمن ۹۴ , ۰۹:۰۸
    هجوم
آخرین نظرات
  • ۷ ارديبهشت ۹۵، ۱۲:۴۲ - خانم خونه
    ممنون
  • ۳۰ فروردين ۹۵، ۰۳:۴۷ - خانم خونه
    ممنون
آپلود عکس

نماز صبح کاری کرده که ...

جمعه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۲۸ ق.ظ

بهم میگفت نماز صبح کاری کرده که دیگه از خودم بدم میاد منظورش این بود  که نمیتونه پاشه نماز صبح بخونه یه روز میخونه ، دو روز قضا میشه یا یه هفته میخونه سه روز قضا میشه خیلی عصبانی بود ازخودش عصبانیتش رو اخلاقش تاثیر گذاشته بود  کاملا معلوم بود بهم میگفت هر اتفاقی بدی که تو روز برام می افته سریع ذهنم ناخودآگاه میره سراغ نماز صبح ، روزی نیست که نمازم قضا بشه و خودم و لعن نکنم آخه من چطور این همه ادعا رو با خودم یدک میکشم اما هنوز نتونستم کاری کنم که نماز صبحم قضا نشه تا میخواستم بهش بگم که خب شب زود تر بخواب سریع حرفمو قطع کرد و گفت نه خیلی امتحان کردم ، شده یه شب زود خوابیدم اما صبح باز بیدار نشدم و شده که خییلی دیر خوابیدم اما همینکه اذان صبح رو میگفتن از خواب بیدار میشدم کاملا گیج شدم نمیدونم چیکار کنم

بهش گفتم این ناراحتیتو این عصبانیتتو و این آهتو حاضرم با تمام نماز صبح هاای که خوندم عوض کنم خوش به حالت،  چشماش لق شده بود داشت با تعجب به من نگاه میکرد منم همین حرکت رو ازش میخواستم

بهش گفتم ببین تو این همه مسلمووون خیلی ها هستند که نماز صبحشون قضا میشه اما تعداد زیادشون طوری هستند که اصلا انگار اتفاقی نیفتاده نه ناراحتی نه عصبانیت نه دنبال این هستن که قضاشو بخونن اصلا ککشون هم نمیگزه که نمازشون قضا شده

درسته که باید برای نماز صبحت برنامه داشته باشی و طوری خوابت رو تنطیم کنی که نمازت قضا نشه اما وقتی هم که قضا شد نباید بهش بی تفاوت باشی دقیقا مث تو که نیستی

بهش گفتم ببین خدا نوع حساب کتابش با من و تو فرق میکنه ما میگیم خب هر کی اهل نماز شب هستو نماز صبحش همیشه اول وقته کارش درسته اما خدا مگه اینطوری با ما حساب میکنه ممکنه یک نفر مث تو نمازش قضا بشه و بعد که از خواب پاشد یکی زد تو سر خودش (البته واقعی و از روی ناراحتی) ممکنه خدا این ناراحتی رو بیشتر دوست داشته باشه تا اون نماز صبحی که طرف با هزار عجب و غرور خونده نور امید رو تو چشماش حس میکردم (دیدم خیلی دار ه خوش به حالش میشه )

اما بهت بگما کسی که واجبی رو عمدا ترک کنه پدرش و در میارنا باید تلاش کنی نماز صبحت قضا نشه

آیه آخر سوره کهف رو هر شب بخون اصلا بنویسش بزن جلوی چشمت ساعت کوک کن اگه خیلی خوابت سنگینه بسپار یکی بیدارت کنه اگه با اینکارها نمازت قضا شد اون وقت از خودت عصبانی باش که تو روز چیکار کردی یا کجا غرور اومد سراغت که خدا خواست بگه فکر نکنی تو این عالم کسی هستی همه چیز دست ماست همه چیز واس ماست

با حال خوشی از پیشم رفت اما همین که رفت غم تمام دلم رو گرفت که منم گاهی نمازم قضا میشه این یعنی که هنوز شیطان به من نفوذ داره خدا خودت به داد من برس

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۸

نظرات  (۲)

سلام متنتات قشنگ بود
ببخشید کم سر می زنم
سلام. بچها از خدا بخواهیم توفیق مخلصانه مخصوصا توفیق نماز شب رو به همه ما بده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی