یک ثانیه آزگار

یه ثانیه آزگار خالص برایت نبودم ؛ این است دلیل دل آشوبی من ، دریغ از یه ثانیه آزگار توجه ، دریغ
آپلود عکس

......بنده آنی که در بند آنی......

پیام های کوتاه
  • ۲۷ بهمن ۹۴ , ۰۹:۰۸
    هجوم
آخرین نظرات
  • ۷ ارديبهشت ۹۵، ۱۲:۴۲ - خانم خونه
    ممنون
  • ۳۰ فروردين ۹۵، ۰۳:۴۷ - خانم خونه
    ممنون
آپلود عکس

ساندویچی برای چهار شب مهمونی!(لقمه شب ششم)

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴ ق.ظ

امشب که شب ششم ماه مبارک رمضانه ساندویچ خوندنی رو براتون آماده کردم که چهارتا لقمه ست و تو چهار شب ایشالله نوش جانتون کنید

این ساندویچ که یکی از وصایای پیامبر (ص) به امیر المومنین (ع) از این قراره که

یا علی

ثلاث درجات (سه چیز بالا برنده درجاته)

و ثلاث کفارات(سه چیز کفاره گناهانه)

ثلاث مهلکات(سه چیز نابود کنندست)

ثلاث منجیات(سه چیز نجات بخشه)

اما لقمه ی اول از این ساندویچ ...

یا علی سه تا چیزه که اگه اهلش باشی و عملش کنی ارتقاء درجه پیدا میکنی

اولینش وضوی کامل گرفتن در هوای سرده ، در مورد وضوی کامل باید بگم که به وضویی وضوی کامل میگن که هم آب اسراف نشه و هم اینکه وضو باعث بشه انسان نشاط و شادابی پیدا کنه و از حالت کسلی دربیاد همینجا حیفم میاد حدیثی رو که رد مورد دائم الوضو بودنه رو براتون نگم

حدیث معروفیه از پیامبر(ص) که میفرمان که خداوند میفرمایندکه اگه کسی وضوش باطل بشه و وضو نگیره بر من جفا کرده و اگه کسی وضو بگیره و دورکعت نماز نخونه برمن جفا کرده و اگه کسی دو رکعت نماز بخونه و بعدش دعا نکنه بر من جفا کرده و اگه کسی بعد از اینکه وضوش باطل شد و وضو گرفت و دورو رکعت نماز خوند و بعدش دعا کرد و من دعاشو مستجاب نکردم بر او جفا کردم و من جفا کار نیستم.(عچب فرصت هایی برای ما وجود داره)

دومین چیزی که باعث ارتقای درجه میشه انتظار نماز بعد هر نمازه یعنی انسان دائما منتظر نماز باشه و برنامه هاشو با نمازش تنظیم کنه نه اینکه نمازش رو با برنامه هاش تنظیم کنه محور باید نماز باشه بقیه امور حول نماز اینطور باشیم میریم بالا

و اما سومی رفتن به سمت نماز جماعت تو شب و روزه که برای یر قدمی که شخص بر میداره تا به نماز جماعت برسه درجه به انسان داده میشه

به امید ارتقای درجه هممون تو بندگی، یا علی...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۰

نظرات  (۱)

۱۰ تیر ۹۴ ، ۱۱:۳۶ اویس عظیمی
عجب"
پاسخ:
نمیدونم از چی تعجب کردید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی