یک ثانیه آزگار

یه ثانیه آزگار خالص برایت نبودم ؛ این است دلیل دل آشوبی من ، دریغ از یه ثانیه آزگار توجه ، دریغ
آپلود عکس

......بنده آنی که در بند آنی......

پیام های کوتاه
  • ۲۷ بهمن ۹۴ , ۰۹:۰۸
    هجوم
آخرین نظرات
  • ۷ ارديبهشت ۹۵، ۱۲:۴۲ - خانم خونه
    ممنون
  • ۳۰ فروردين ۹۵، ۰۳:۴۷ - خانم خونه
    ممنون
آپلود عکس

دارم ادعا میکنم با توام ....

سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۲۸ ب.ظ

به من رحم کن بی قرارم بیا
کجا بغضمو جا بذارم بیا

نمی دونم این چندمین جمعه بود
حساب زمانو ندارم بیا

هوای جهان سرد و طوفانیه
تو می دونی این قصه طولانیه

غمش ریشه داره تو دیوار و در
تو محراب حیدر, محرم صفر

تو پاهای زخمی رو شن های داغ
غریبی اسیری همون اتفاق

چقد کینه دارند هنوز از غدیر
بیا انتقام خدا رو بگیر

ببین چی گذشته تو این انتظار
بیا روی این زخم مرحم بذار

چیه کوله بارم تو این زندگی
بجز حسرت و بغض و شرمندگی

دارم ادعا می کنم با تو ام
شاید این فقط حرف و ادعا

نمی دونم این چندمین جمعه بود
خدا شاهده درد دارم بیا

به من رحم کن بی قرارم بیا
کجا بغضمو جا بذارم بیا

نمی دونم این چندمین جمعه بود
حساب زمانو ندارم بیا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی