یک ثانیه آزگار

یه ثانیه آزگار خالص برایت نبودم ؛ این است دلیل دل آشوبی من ، دریغ از یه ثانیه آزگار توجه ، دریغ
آپلود عکس

......بنده آنی که در بند آنی......

پیام های کوتاه
  • ۲۷ بهمن ۹۴ , ۰۹:۰۸
    هجوم
آخرین نظرات
  • ۷ ارديبهشت ۹۵، ۱۲:۴۲ - خانم خونه
    ممنون
  • ۳۰ فروردين ۹۵، ۰۳:۴۷ - خانم خونه
    ممنون
آپلود عکس

کانال نو+جوان در تلگرام ایجاد شد!@

شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۴۶ ب.ظ

خب دیگه چیکار میشه کرد باید کار کرد همه جا ، هرجور که شده ، نمیشه ایستاد فقط تماشا کرد من هم بنا بر وظیفم کانال نو+جوان رو در تلگرام ایجاد کردم تا بتونم تو شبکه ها اجتماعی هم کاری کرده باشم لینک زیر رو بزنید تا وارد کانال بشید یا اینکه لینک زیر رو برای یکی از دوستانتون بفرستید و روی اون بزنید ....    telegram.me/yeksanieazegar

در این کانال سعی کردم مشکلات نوجوون ها رو بیان کنم

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی