یک ثانیه آزگار

یه ثانیه آزگار خالص برایت نبودم ؛ این است دلیل دل آشوبی من ، دریغ از یه ثانیه آزگار توجه ، دریغ
آپلود عکس

......بنده آنی که در بند آنی......

پیام های کوتاه
  • ۲۷ بهمن ۹۴ , ۰۹:۰۸
    هجوم
آخرین نظرات
  • ۷ ارديبهشت ۹۵، ۱۲:۴۲ - خانم خونه
    ممنون
  • ۳۰ فروردين ۹۵، ۰۳:۴۷ - خانم خونه
    ممنون
آپلود عکس

آقا جان آقامون رو حفظ کن !

دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۲۹ ق.ظ

این روزا ایام شهادت بی بی دو عالم فاطمه زهراست ، تا دیشم مراسم داشتیم روزای پرکار و سختی رو گذروندم ، مسئولیتم سنگین بود الان که یه مقدار فراغت حاصل شد اومدم سراغ وبلاگم که دینم رو ادا کنم تو اینجا ، از روزی که حضرت آقا جلسه داشتند با خبرگان رهبری و حرف از انتخاب رهبر جدید زدند کلا همه رفتیم تو شوک که این چه حرفیه که آقا میگن من خودم که طاقت این حرفها رو ندارم یکی دو کلمه با صاحبمون صحبت کنم ، آقا جان ما امیدمون به شماست امید به ظهورتون هنوز پر رنگ پررنگه آقا پس کی میاین ببینید نایبتون چطور صحبت میکنه اخه ما دیگه طاقت این حرفهارو نداریم برامون خیلی سنگینه اصلا منکه نمیفهمم چه اتفاقایی داره میفته انگار همه چیز بهم ریخته شده ما چیزی دیگه ای تصور میکردیم یا امام زمان تا الان درسته ندیدیمتون درسته شیعه خوبی نبودیم اما هر چی خواستیم بهمون دادی الان تمام خواستمون اینه که رهبرمون تا ظهور خودت رهبرمون باشه درسته ناشکری کردیم اما قول میدیم خوب بشیم قول میدیم سرباز واقعی ولایت باشیم آقاجان آقامون رو حفظ کن

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی